Kontakt oss

Vi er et team bestående av eksperter på telekommunikasjon, innovatører og teknikere som jobber iherdig for å hjelpe deg med å lykkes med de globale IoT-prosjektene dine. Kontakt oss for å komme i gang med IoT-kommunikasjon.

Salg: connect@com4.net 
Tlf: +47 94 04 94 04
Brukerstøtte: support@com4.net 

Com4 AS
Karvesvingen 5, 0579 Oslo, Norway

 

FAQ

Jeg har feil abonnementer i forhold til mitt dataforbruk, hva gjør jeg?

Alle kunder kan selv gå inn i web-portalen og endre produkt for aktive abonnementer.
Merk at alle endringer av abonnement vil tre i kraft fra neste måned.

Jeg har blitt fakturert for neste måned, er dette riktig?

Alle datapakker, tilleggstjenester og faste avgifter blir fakturert forskuddsvis hver måned. Data/SMS forbruk kalkuleres på slutten av hver måned og kommer etterskuddsvis hver måned.

Fakturaen er ikke riktig, hvordan kommer jeg i kontakt med Com4?

Du kan ta kontakt med fakturasupport på 94 04 94 04 eller sende en epost til faktura@com4.no.

Er det noen bindingstid på abonnementene?

Det er ingen bindingstid på noen av Com4s abonnementer med mindre dette er avtalt. Ved oppsigelse løper abonnementet ut inneværende måned og ikke lenger. Du kan selv avslutte abonnementer i web-portalen.